باربدنیوز: این روزها می شنویم که مدیرانی از وزرارت راه و دیگران از اتمام برخی پروژه های بزرگ جهرم در سال 96 (که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در آن برگزار می شود) خبر می دهند و برای اعلام آن به نام خود، مسابقه گذاشته اند.  

به نظر می رسد خوب است ابتدا به خاطر خلف وعده های قبلی که محقق نشد عذر خواهی بشه بعد دنبال ثبت اعلام اینگونه خبرها به نام خود باشیم.  

کاش بلد بودیم کمی هم به فهم مردمی که دایم سرکارشون میذاریم ارزش قایل باشیم و یا خجالت بکشیم و یا عذر خواهی کنیم یا... توبه هم پیشکش.  

البته نه برای اینکه دنبال رای و خود نمایی و کسب وجهه و انحصاری کردن همه چیز برای خودمون هستیم و...، نه ... بلکه برای اینکه قیامتی هست و ادا کردن حق الناس!!! که هرچه در این دنیا قدرت هم بگیریم آنجا به هیچ دردی نمی خورد و آنجاست که برای گذر موفق از پل صراط محتاج پایین ترین قشر جامعه یعنی مردم عادی برای ادای حق الناس هستیم.

والسلام 

امضا: یکی از همون مردمی که حقشون بر گردن خیلیاست و هنوز منتظر رسیدن تابستان 94 برای نوشیدن آب سد و خیلی طرح های دیگه است که قولشو دادن ولی دروغ بود ولی از بر آن قدرتها بر قدرت های دنیوی افزوده شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: